ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی، به دلیل وجود فرصت‌های شگفت‌ انگیز اقتصادی و تجاری در این شهر توریستی کشور امارات، یکی از راه‌ های پرطرفدار برای اخذ اقامت این کشور و پیشرفت در حوزه کاری شما است. دبی یکی از مناطق محبوب برای تاسیس یک شرکت است که این محبوبیت به دلیل ساختار مالیاتی عالی در این شهر به دست آمده است. این شهر یک پایتخت غنی برای انجام تجارت و یکی از مطلوب‌ ترین مقاصد برای سرمایه گذاران جهانی و همچنین ایرانیان است. به دلیل وجود زیرساخت‌هایی با استاندارد جهانی، موقعیت استراتژیک و بازار موفق، دسترسی آسان و متنوع، ثبت شرکت در دبی میان افرادی که به دنبال مقصدی برای پیشرفت کاری خود هستند، بسیار مطلوب است. دبی بیش از 25 منطقه آزاد تجاری (FTZ) دارد، بنا براین صاحبان مشاغل جهانی را برای ثبت شرکت خود در این شهر زیبا، به خود جلب می‌ کند.علاوه بر پیشرفت در حوزه کاری، ثبت شرکت در دبی، یکی از راه‌های اخذ اقامت کشور امارات است که برای مهاجرت گزینه بسیار خوبی محسوب می‌ شود، زیرا ریسک کمتری دارد و پروسه آن نیز زمان کم‌ تری خواهد برد. در حقیقت دبی با جذب سرمایه‌ گذاران به خود یک معامله دو سر برد را ایجاد می‌ کند. ورود سرمایه به این کشورباعث پیشرفت اقتصادی و توسعه آن شده و در مقابل سرمایه‌ گذاران می‌ توانند به سود و پیشرفت در کار برسند و به‌راحتی در این کشوراقامت کنند. در این مطلب قصد داریم به نحوه ثبت شرکت در دبی، مزایا و شرایط آن اشاره کنیم.

آشنایی با کشور امارات


برای ثبت شرکت در دبی، ابتدا باید با کشور امارات و شهر دبی آشنایی بیشتری داشته باشید. امارات متحده عربی کشوری بسیار پیشرفته و البته غنی است. در واقع کشور امارات و همچنین شهر دبی، محل تلاقی سنت و مدرنیته است و هر روز، توسعه تکنولوژی را می‌ توان در آن مشاهده کرد. امارات متحده عربی یک کشور مهم و مورد توجه مهاجران است و 8.84 میلیون مهاجر خارجی در این کشور حضور دارند که در حدود 88 درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند. کشور امارات مهاجران را به دلایل زیادی برای زندگی در این کشور وسوسه می‌ کند.  حقوق بالا، سبک زندگی مجلل، فعالیت‌های سرگرم کننده و وجود ویژگی‌های فراوان در دبی، این شهر را به یک پایگاه خوب برای کار، زندگی و سفر تبدیل می‌ کند. زندگی در دبی می‌ تواند به شما در دستیابی به اهداف بزرگ زندگیتان کمک کند، بنابراین ثبت شرکت در دبی، یکی از راه‌های پرطرفدار برای اخذ اقامت این کشور است . 
از نظر جغرافیایی، امارات متحده عربی کشوری کوچک و عمدتاً بیابانی است که 83600 کیلومتر مربع وسعت دارد. این کشور از هفت امارت تشکیل شده است که هر کدام توسط رهبران مختلف از خانواده‌های سلطنتی مختلف اداره می‌شود. این امارت‌ها شامل ابوظبی، دبی، شارجه، راس الخیمه، فجیره، عجمان و ام القوین هستند. امارات از شمال با خلیج فارس، از جنوب و غرب با عربستان سعودی و از شرق با عمان همسایه است.
آب‌وهوای این کشور بسیار گرم و خشک است و با دمایی که در تابستان به 40 درجه سانتیگراد یا بالاتر می‌رسد، یکی از گرم‌ ترین مناطق در جهان است، اما جالب است که بدانید تهویه مطبوع اساساً یک گنج ملی در امارات محسوب می‌شود که در بسیاری از مناطق گردشگری آن فعال است و باعث می‌شود در دبی کمتر متوجه گرمای هوا شوید.
کشور امارات بسیار ثروتمند است. از آنجایی که تعداد شهروندان این کشور بسیار کم است و از آنجایی که مزایای دولتی بسیار کمی برای غیرشهروندان در دسترس است، فقر در میان جمعیت محلی وجود دارد. واحد پول امارات درهم امارات است و به دلار آمریکا گره خورده است و بسیار پایدار است. ممکن است که قیمت تمام شده کالاها در طول زمان افزایش یابد اما تورم معمولا در حالت طبیعی است و این مورد کشور امارات را به گزینه خوبی برای کسب درآمد دلاری و پیشرفت کاری از طریق ثبت شرکت در دبی، تبدیل می‌ کند.

آشنایی با کشور امارات


راهنمای ثبت شرکت در دبی 



ثبت شرکت در دبی، یکی از بهترین راه‌های اخذ اقامت کشور امارات محسوب می‌ شود که با توجه به قوانین سخت‌ گیرانه این کشور برای اقامت مهاجران، از سریع‌ترین راه‌ها نیز به شمار می‌ آید. به دلیل وجود بنادر بزرگ در دبی و راه‌های تجاری اصلی در این شهر، ثبت شرکت در دبی می‌ تواند بسیار مطلوب باشد و کسب درآمد و پیشرفت کاری را در پی داشته باشد. البته باید در نظر داشته باشید که ثبت شرکت در تمام مناطق کشور امارات قابل انجام است، اما ثبت شرکت در دبی به دلیل موقعیت این شهر و همچنین مورد توجه بودن آن، میان دیگر مناطق محبوبیت و البته تقاضای بیشتری دارد.
اگر قصد دارید کسب و کار خود را به یک منطقه امن از نظر اقتصادی منتقل کنید و یا قصد دارید شعبه‌ ای از کسب و کارتان را در یک منطقه خاص افتتاح کنید، ثبت شرکت در دبی می‌ تواند بهترین گزینه موجود میان کشورهای همسایه ایران باشد، زیرا دبی همراه در حال پیشرفت و توسعه اقتصادی است و به دلیل حضور سرمایه‌ داران جهان، برگزاری نمایشگاه‌های مهم جهانی و شاهراه‌های ارتباطی میان اقصی نقاط جهان، منطقه‌ ای مهم برای فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌ شود. 
برای ثبت شرکت در دبی باید از قوانین این کشور مطلع بوده و مدارک لازم را برای این کار آماده کنید. پیشنهاد می‌ شود برای ثبت شرکت در دبی با کم‌ ترین ریسک، یک کارگزار مجرب را برای انجام کارهایتان وهمچنین دریافت راهنمایی در مورد این پروسه حساس، انتخاب کنید. 

راهنمای ثبت شرکت در دبی

شرایط ثبت شرکت در دبی


 
همانطور که اشاره کردیم، برای ثبت شرکت در دبی باید پروسه‌ ای حساس را طی کنید و دقت داشته باشید که در این پروسه اشتباهی انجام ندهید که باعث شود این امتیاز را از دست بدهید. مشاوره گرفتن از یک راهنمای مطلع در مورد نحوه ثبت شرکت در دبی می‌تواند راهی مطمئن برای این کار باشد. یکی از مواردی که قبل از انجام پروسه ثبت شرکت در دبی باید در نظر داشته باشید، شرایط ثبت شرکت در این شهر است. 
شرایط سنی یکی از شرایط ثبت شرکت در دبی است. سن مجاز سن 18 تا 60 سال در نظر گرفته می‌شود. یکی دیگر از مواردی که باید در زمان ثبت شرکت در دبی در نظر داشته باشید، وجود تمکن مالی است. تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های ثبت شرکت در دبی، از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. یکی دیگر از شرایطی که در گذشته برای ثبت شرکت در دبی بسیار مورد توجه قرار می‌گرفت، الزام وجود یک شریک اماراتی بود که با توجه به تغییراتی که در مورد قانون وجود شریک اماراتی صورت گرفته است، اکنون بدون نیاز به شریک اماراتی، می‌توانید مالک 100 درصد شرکت خود باشید. این شرایط از شرایط عمومی ثبت شرکت در دبی هستند و ممکن است با توجه به درخواست شما و شرایط شرکتی که می‌ خواهید در دبی ثبت کنید، شرایط خاصی نیز برایتان در نظر گرفته شود. مثلا اگر بخواهید شرکتی صنعتی یا تولیدی تاسیس کنید، نیاز به اجاره انبار یا محل تولید خواهید داشت. 


شرایط ثبت شرکت در دبی

    مزایای ثبت شرکت دردبی

  • ثبت شرکت در دبی بدون نیز به شریک اماراتی و با امکان مالکیت صد در صد برای ایرانیان
  • در برخی از موارد برای ثبت شرکت در دبی، نیازی به اجاره یا افتتاح دفتر ندارید و می‌ توانید شرکتتان را به‌ صورت مجازی افتتاح کنید.
  • برای ثبت شرکت در دبی، نیازی به استخدام کارمندان اماراتی ندارید.
  • برای اخذ و تمدید اقامت، سود آور بودن شرکت مورد اهمیت قرار نمی‌ گیرد.
  • با ثبت شرکت در دبی می‌توانید در مناقصه‌های دبی شرکت کنید.
  • با ثبت شرکت در دبی، امکان تجارت در سراسر جهان و مبادله‌ های تجاری بدون محدودیت را به دست خواهید آورد.
  • پروسه ثیت شرکت در دبی طولانی نیست و شما می‌توانید در مدت زمان کمی شروع به فعالیت کنید.
  • برای ثبت شرکت در دبی، نیازی به مدرک و تحصیلات خاصی ندارید به جز در موارد خاص خدماتی مانند مهندسی و پزشکی و... .
  • برای ثبت شرکت در دبی نیاز به اخذ مدرک زبان نخواهید داشت.
  • توسعه و پیشرفت کسب و کار در بازارهای بین‌ المللی
  • اگر مجوز مورد نظر را برای ثبت شرکت در دبی اخذ کنید، می‌توانید تا 10 نوع فعالیت را توسط شرکت ثبت شده انجام دهید، اما این در صورتی امکان‌ پذیر است که همه این فعالیت‌ها در یک گروه قرار گیرند.
  • با ثبت شرکت در دبی می‌توانید خانه، خودرو و سایر موارد را خریداری کنید.
  • با ثبت شرکت در دبی، امکان فعالیت در منطقه ((GCC را خواهید داشت. این منطقه بلوکی سیاسی-تجاری است که شامل کشورهای عربی خلیج فارس می‌شود و اعضای آن اهداف تجاری و اجتماعی مشترکی را پیگیری می‌ کنند.
  • با ثبت شرکت در دبی و نزدیک بودن این شهر به کشورمان ایران، می‌توانید رفت و آمد آسانی به ایران داشته باشید و همچنین مبادلات خود را با ایران به راحتی انجام دهید.

مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در دبی

مانند هر کشور دیگری، برای ثبت شرکت و انجام مراحل آن به مدارکی نیاز دارید که معمولا بر اساس درخواست و نوع فعالیت شما، این مدارک متغییر خواهند بود. به‌طور کلی برای ثبت شرکت در دبی، مدارک عمومی لازم است که قبل از اقدام و شروع پروسه و مراحل ثبت، باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید. این مدارک شامل موارد زیر هستند:
• کپی ویزای توریستی کشور امارات
• کپی مدارک هویتی از جمله کارت ملی و پاسپورت موسس شرکت و تمام کسانی که شریک شرکت هستند.
• کپی لایسنس شرکت
• اگر کفیل دارید باید اصل کارت شناسایی او را تحویل دهید.
• عکس با پس زمینه سفید
• اجاره نامه (برای شرکت‌هایی که به صورت فیزیکی فعالیت دارند)
• اساسنامه شرکت
• جواز شرکت
بعد از جمع‌آوری مدارک، کافی است با کارگزاری که در مورد ثبت شرکت در دبی، تجربه و البته مهارت لازم را دارد، در ارتباط باشید. برای انجام مراحل ثبت شرکت می‌توانید تمام کارهایتان را با اطمینان کامل به آژانس نگارستان پرواز و کارشناسان ماهر آن در زمینه ثبت شرکت در دبی بسپارید. به‌ طور کلی مراحل اصلی ثبت شرکت در دبی شامل موارد زیر هستند:
• تعیین نوع فعالیت شرکت
• رزرو و ثبت نام تجاری شرکت
• دریافت تاییدیه کسب و کار
• دریافت فرم تاییدیه حقوقی
• دریافت تاییدیه‌های لازم از وزارت توسعه اقتصادی امارات
• افتتاح حساب بانکی رسمی با نام شرکت
• افتتاح حساب بانکی شخص متقاضی
البته این موارد از مراحل عمومی ثبت شرکت در دبی هستند و در موارد متفاوت، ممکن است نیاز به طی کردن مراحل دیگری نیز باشد. برای ثبت شرکت در دبی کارگزاران آژانس نگارستان پرواز راهنمای شما خواهند بود و تمام این
مراحل توسط کارشناسان ماهر بدون هیچ مشکل طی خواهد شد. 

هزینه‌های ثبت شرکت در دبی

به‌ طور معمول، هزینه‌های ثبت شرکت در دبی، توسط موسسات مهاجرتی، مانند آژانس مسافرتی نگارستان پرواز و بعد از بررسی شرایط متقاضی، اعلام می‌شود. این هزینه‌ها شامل مواردی است که توسط کارگزارانجام می‌شود. 
هزینه دریافت مجوز یا لایسنس برای ثبت شرکت در دبی: برای اخذ لایسنس، هزینه مشخصی در نظر گرفته می‌شود که برای ثبت شرکت در دبی باید حتما این هزینه را پرداخت کنید.
هزینه دفتر کار: هرچند برای ثبت شرکت در دبی نیاز به افتتاح فیزیکی یک شرکت ندارید، اما برای فعالیت مجازی نیز باید مبلغی را در سال بپردازید. اگر به‌ صورت حضوری قصد فعالیت دارید، پرداخت اجاره محل کار از هزینه‌های ثبت شرکت در دبی برای شما خواهد بود.
هزینه‌های اخذ کارت اقامت: یکی از مواردی که در ثبت شرکت در دبی شامل هزینه می‌شود، اخذ کارت اقامت است. این هزینه شامل مواردی از قبیل تغییر ویزای توریستی به ویزای سرمایه گذاری، آزمایش خون، سی تی اسکن، انگشت نگاری، چاپ ویزا و امارات آی دی است. 
هزینه انتخاب نام شرکت: اگر مایل نیستید از اسامی عربی استفاده کنید، اگر نام شرکت شما معنای عربی نداشته باشد، باید هزینه‌ای در حدود 2000 درهم برای این مورد بپردازید.
سایر هزینه‌ها: در طی پروسه ثبت شرکت در دبی، هزینه‌های غیرقابل پیش‌بینی نیز وجود دارند که ناچارا باید آن‌ها را نیز پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 91001066-021


ثبت شرکت در دبی توسط آژانس نگارستان پرواز

همانطور که مطالعه کردید، روند ثبت شرکت در دبی ممکن است برای هر فردی دشوار باشد. اکثر افرادی که برای ثبت شرکت در دبی اقدام می‌کنند، تمام مراحل این کار را به کارگزار قابل اطمینان می‌سپارند. کارشناسان ماهر آژانس نگارستان پرواز، خیال شما را بابت تمامی این مراحل راحت کرده و به شما این امکان را می‌دهند که به‌صورت برنامه‌ریزی شده و در آرامش کامل، تمام کارهای ثبت شرکتتان را به آن‌ها بسپارید. شما همچنین می‌توانید با یک کلیل در سایت آژانس نگارستان پرواز، از شرایط این خدمات مطلع شوید.
آژانس نگارستان پرواز برای ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت دبی، موارد زیر را به‌صورت بسیار حرفه‌ای و بدون ریسک برعهده می‌گیرد:
• اخذ تاییدیه امنیتی و ویزای توریستی
• تست پزشکی و آیدی کارت امارات
• بدون نیاز به قرارداد اجاره (سال اول)
• ثبت شرکت و اقامت دو ساله
• مالکیت 100 در صدی و بدون نیاز به کفیل
• حساب بانکی شخصی رایگان
• بدون هزینه پنهان
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf